Novosti na društvenim mrežama

Kako započeti razgovor na LinkedIn-u ukoliko ste stidljivi ili ne znate šta napisati? LinkedIn nudi svoje rješenje jer želi podstaći veću komunikaciju putem ove društvene mreže. Rezultati od prošle godine pokazuju da je svakako došlo do velikog porasta broja poslanih poruka, a riječ je o impresivnom porastu od preko 240%.

S ciljem olakšanja komunikacije LinkedIn je uveo novi alat koji se pokazao veoma korisnim. Riječ je o alatu koji nudi mogućnost da započnete razgovor sa drugim korisnicima sa prijedlozima relevantnih tema. Naime, ovaj alat će za Vas pronaći adekvatne teme za razgovor sa Vašim kontaktima na koje će se moći nadovezati konverzacija.

Ukoliko želite koristiti ovu mogućnost, potrebno je da u porukama kliknete na ikonicu „sijalica“ koja će automatski ponuditi potencijalne teme za razgovor.

Neki od primjera tama za poruke na na ovoj društvenoj mreži koje ovaj alat nudi su:
• Događaji koji se tiču promjena statusa/aktivnosti tvoje konekcije – godišnjica na postojećem radnom mjestu, unaprijeđenje ili novi posao
• Zajednička iskustva – ukoliko ste išli sa tom osobom u istu školu ili radili u istoj kompaniji Zajedničke konekcije
• Praznici.

Ovaj dodatak će pomoći korisnicima u počinjanju novih koverzacija, ali će i povećati broj poruka i razgovara na samoj platformi.

Spremite zanimljive sadržaje i video na Instagramu

Kada govorimo o novostima na društvenim mrežama u posljednje vrijeme ne možemo zaobići jednu platformu, a to je Instagram koji nas mnogo iznenađuje. Jedna od novosti

Novosti

Novosti na društvenim mrežama

koju ste možda zapazili ovih dana je mogućnost da spasite fotografije i video sadržaje. Super stvar je što sada video i fotografije možete pokazivati svojim prijateljima tako što ćete ih sačuvati na svom profilu, slično kao kod spašavanja sadržaja na Facebooku.

Važna činjenica je da niko neće znati šta ste sačuvali njihov sadržaj niti će se moći jvno vidjeti sadržaj koji ste sačuvali. Vjerujemo da će na ovaj način spašavanja sadržaja obradovati online „stalkere“ koji neće morati posjećivati svakodnevno profile i sadržaje simpatija koje prate da bi vidjeli određene sadržaje.

Facebook testira novu alatku

Poznato nam je da Facebook konstantno teži ka jačanju interakcije među svojim korisnicima te da svakodnevno izbacuje različite nove mogućnosti kako za poslovne stranice tako i za privatne profile. Facebook nastoji zadržati i povećati broj korisnika tako što nas kontinuirano podstiče da dijelimo svoje osjećanja, razmišljanja, gdje se nalazimo i šta radimo kako bi doživljaj na samoj platformi bio zanimljiviji te kako bi se više integrisali u svakodnevni život korisnika.

Jedna od novosti koju Facebook testira ove sedmice je opcija „Send Wave’, koja služi za podsticanje interakcije sa prijateljima koji se nalaze u blizini. Putem ove opcije ćemo moći virtualno mahnuti prijateljima koji su u blizini. Ova mogućnost je veoma slična jednoj od prvih funkcija Facebooka na koju smo već i zaboravili, a to je „Poke“. Kao i „Poke“ nova opcija mahanja je usmjerena na povećanje interakcije i povezivanja korisnika, ali u ovom slučaju u stvarnom vremenu i sa korisncima koji se nalaze u blizini.

Ukoliko korisnici budu željeli koristiti ovu opciju morat će uključiti i svoju lokaciju te će na taj način i Facebook dobiti korisne informacije za precizno geotargetiranje.

Hoćete li “mahati” svojim prijateljima?