Koliko ste “responsive” na Facebooku?

Jako važan segment za velika i mala preduzeća jeste njihov odnos sa kupcima, kako u stvarnom svijetu, tako i u digitalnom koji je postao nezaobilazan dio naših života!  Danas možemo vidjeti sve veći broj kompanija posežu za digitalnim marketingom i oglašavanjem na društvenim mrežama te da nastoje pokazati fanovima kako im je stalo do njihovog mišljenja.

Znamo da je važno postavljati kvalitetan i zanimljiv sadržaj na Facebook stranici koji će privući fanove, ali je još važnije komunicirati sa fanovima. Sam Facebook je prepoznao važnost efikasne komunikacije s fanovima na ovoj društvenoj mreži, pa je uveo značku “very responsive to messages” koje imaju stranice koje brzo i redovno odgovaraju svojim fanovima.

Very Responsive Badge

FB Very Responsive Badge

Upravo zato Facebook stranice se danas često koriste kao kvalitetan alat komunikaciju sa korisnicima sa izvrsnim mogućnostima koje se nude kroz Messenger. Kompanije mogu postaviti incijalne poruke za kupce ili potencijalne kupce koji se prvi put javljaju, automatske odgovore, spašene prijedloge za najčešća pitanja i još mnogo toga. S druge strane i korisnicima je jednostavnije i brže poslati svoj upit putem Facebooka nego telefonski ili mailom.

Ukoliko ste se odlučili da na ovaj način komunicirate sa kupcima postavite si cilj da na sve poruke odgovarate u najviše sat vremena, jer osoba kojoj odgovarate je potencijalni kupac koji veoma jednostavno može pronaći i druge ponude. Ignorisanje upita može dovesti do negativnog feedback-a, ali i  gubitka postojećih ili potencijalnih kupaca.

Kako bi ste dobili “Very responsive” status na Facebook-u potrebno je da:

  1. Odgovorite na sve poruke koje dobijete;
  2. Prvi odgovor pošljete u roku od 15 minuta.

Imajte na umu da se „Response rate“ temelji samo na prvom odgovoru na primljenu poruku, a ne na poruke koje naknadno pristižu u inbox.  Kada niste u mogućnosti odgovarati na poruke, da ne bi ste izgubili svoj “very responsive to messages” status uključite opciju „away“, jer poruke koje budu stizale u tom periodu neće uticati na promjenu statusa. Važno je istaći da „away“ status može trajati maksimalno 12 sati.

Poruke koje označite kao spam, a pritome ne odgovorite na iste neće utjecati na Vaš status.

Budite friendly prema fanovima, jer će neko od njih sutra biti Vaš vjerni kupac ili korisnik usluga!